Bilder

som Paul har tagit.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: lolla

Hejsan
vad kul att kolla på alla bilder ni tagit så man ser hur era dagar ser ut.
Saknar er i massor massor massor,tiden går ju så himla fort när ni är här hemma, men denna gång var det ju lite konstigt och speciellt med allt också förståss.
Konstigt nog rullar dagarna på igen...trots att man saknar pappa så oerhört..vissa dagar gråter jag inget medans andra rinner tårarna stup i ett...
Det är väl så man tar sig igenom sorgen och saknaden.Mamma är riktigt duktig tycker jag, tur hon har snälla vänninor och oss omkring sig...ja du vet nog hur det är med mommmo och sånt där ;)
Nu måste jag väl ge mig iväg på jobbet
Ha det gott och hälsa dina sötnosar (även Paul och Vovven såklart)
KRAM KRAM
Lolla

2013-01-16 @ 09:53:08
URL: http://www.lollashus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0