Anka

Igår åt David och Paul anka igen. David tyckte mest det var pirrigt att gnaga av köttet från benen. Usch..

Idag har David varit på jobbet med Paul en stund. Efter det åkte vi på en lekpark innan vi åkte och åt.

Nu äter David lite kvällsfika och kollar på Dalmatinerna.

Ebay

Detta har jag knappat hem idag

Shopping

Idag har vi äntligen varit och shoppat. Var så härligt att ta blå korgen på Primark. Blev lite mer än jag tänkt mig..=)

Lite fika hann vi förstås oxå med!!

David avnjuter en jordgubbs smothie medans vi väntar på bussen hem. Den var såå smarrig!

Blandade bilder från Irland

David provar bebbens vagn

David kör JCB hos "JCB John"

David och Paul fixar grinden hos Nanna.

Frukost på rummet sista dagen

Frukost

Imorse vaknade David riktigt tidigt, 5:30 så de blev lite de 101 dalmatinerna innan frukost.

Sedan blev det lite mumsig frukostvid 7:30

Självklart slank det även ner lite "efterrätt" efter frukosten..=)

I övrigt har vi inte gjort mycket idag. Var till Pauls mamma och åt. Sedan var vi och hämta lite bebissaker i Pauls hus.

Nu ligger David och sover, Paul är på pubben och jag ska krypa i kojs och titta på film. Mysigt. Är riktigt trött idag och har haft fasliga förvärkar.

Fota Wildlife park

Igår Lördag var jag, Paul, David, Pauls mamma och Davids kusin  Cornor på zoo. Var fint väder så det var en härlig dag ute.

Fullt upp

Idag tog vi med oss Davids kusin Dylan till Pauls mammas hus. Vi tillbringade några timmar där innan vi åkte på ett ställe som är ungefär som buspalatset. Där sprang dom runt till de var alldeles svettig.=) Efter det så åkte vi tillbaka till hotellet där vi åt middag innan vi hade myskväll. Nu ligger David och ska sova. Imorgon ska jag och David gå till poolen innan frukost.

Irland

Igår åkte vi till Irland. Allt gick bra., David tyckte att det var så kul att träffa alla. Speciellt Nana. Det blev sent innan vi checkat in på hotellet. Hotellet är iaf jätte fint. När Paul gick till baren tog jag och David ett bad innan det var dags att krypa till kojs.

Nu på morgonen gick jag och David på frukosten medan Paul sov.

Efter frukosten harr vi spelat lite memory och kollat på de 101 dalmatinerna.

Nu ska vi försöka väcka Paul och se vad dagen har att erbjuda!!

Vardagslyx!!!

För tillfället kan man verkligen säga att mitt liv består väldigt mycket av VARDAGSLYX! Njuter av varje dag jag kan spendera med David och göra saker han tycker om.

Idag var vi till skogen igen. David verkligen älskar det.

Och när David är bossen är det bäst att arbeta på...=)

Och efter friskluft och motion så smakade det riktigt bra med en kopp Té och denna ljuvliga belgiska choklad muffin! Mumms!! David smaskade glass medan!

Det tycker jag verkligen att man kan kalla vardagslyx!!!!

Nu ska jag väll ta och packa klart inför Irlandsresan imorgon. Packa, Packa och Packa det börjar jag bli rätt bra på..=) Men härligt är det med lite variation!!!

Anka

Idag lagade jag ANKA till middag. Var super äckligt att laga, tyckte jag. David och Paul tyckte att det var gott. Kan inte säga att jag ser fram emot att göra det igen.

Picknik

Igår packade vi en picknik och gick till skogen. Vädret var otroligt härligt och soligt. Efter det tog vi en promenad in till stan och handla lite mat innan vi tog bussen hem. Var borta i 3,5 timmar. Vi var båda mycket trötta och glada att se soffan när vi kom tillbaka. David var sååååå duktig att knata på.

Idag har vi inga planer för dagen. David verkar lite trött idag, vilket inte är så konstigt efter de sista dagarna, så det blir en lugn förmiddag iaf.

Hoppas ni har det bra därhemma.

Belgisk choklad

Detta musade vi på på alla hjärtansdag

Brighton

I helgen har vi varit till Brighton i södra England. Var super fint där och vi hade tur med vädret. Var ca 13 plus och sol igår!. David hade så kul. Hotellet var super fint och David hann med att bada i poolen både igår kväll och imorse.

Fredag

I fredags var jag och David i Dorking. Först kolla vi lite i affärer och åt lunch. Efter det var vi till badhuset och bada.

Irland

Idag skulle vi egentligen åkt till Irland men när vi kom till flygplatsen här i London fick vi veta att cork flygplats är stängd på grund av flygolyckan där. Så vi fick äka hem igen. Har nu bokat om resa och hotell så vi åker nästa Torsdag istället.

Igår gjorde vi inget speciellt. Var bara här i huset och packade och vila inför idag.

David la lite pussel

Sedan blev det lite ritat.

Lite memory hann vi oxå spela

Nu håller David på att styra lite här medan vi väntar på att Paul ska komma hem. Då ska vi åka och äta och handla. Jag han ju rensa ut kylskåp och så inför resan så är rätt barskrapat här nu..

Morgonpromenad i skogen

Idag efter frukost tog jag och David en 2 timmars promenad i skogen. Ljuvligt väder här i dag. Ca 10 grader och sol. Var så härligt att komma ut.

Nu ska vi göra lite lunch och sedan kommer Paul och hämtar oss. Vi ska åka och titta på huset vi tittade på i helgen igen.

Hoppas allt är bra med er därhemma!!

Reigate

Igår tog jag och David en promenad till en liten stad här. Paul hade sagt att det var 15 min promenad. Han hade tydligen inte räknat med att jag är 7 månaders gravid och skulle bitvis skjutsa David i vagnen. Det var mer en 30 min promenad en väg. Var rätt trött när vi kom hem med vagn och mat som vi handla. Men var mysigt att komma ut. Började dock regna på vägen hem och blåsa.

Vi åt även lunch där

London

Hej allihopa.

Nu är vi i London.

Resan hit gick bra. David var som vanligt jätte duktig.

Medan vi väntade på flyget så lekte David med lite "små gubbar" som vi packat.

Igår var vår första dag här. Så skönt att slippa snön! var plus 12 här men dock blåsigt. Man ville ha en jacka och mössa. Även fingervantar var skönt. Igår var vi och titta på ett hus vi eventuellt ska hyra. Det var inte så stort men hade en mysig "hemmig" känsla så vi ska boka tid för att titta där igen. Sedan åkte vi och handla till en picknik. Pickniken hade vi i en lekpark.

Idag var vi och badade. David var som vanligt en riktig vilde i vattnet..=) Sedan var på ut och åt. Jag åt en ljuvlig getost sallad!!Mumms!!

Efter det gick jag och David ut och lekte och cykla en stund när Paul åkte på puben.

Nu sitter David och kollar på en film medan jag bloggar lite.

Hoppas allt är bra med er därhemma!!!

Frukost

Kvällsfika

Igår var vi hos mommo och mossa. Åt kvällsfika där innan vi åkte hem.

Buspalatset

Igår var jag, Annica, David, Loke och Adrian på buspalatset.

Efter buspalatset tog jag och David med Adrian och Loke hem hit för övernattning.

Frukost imorse. Tre duktiga killar innan dagis.

Ikväll efter dagid och middag gick jag och David ut och tände tomtebloss. David tyckte det var så kul.