ojoj

Nu var det hemskt lange sedan sist jag skrev. Skams lite. Man kan ju tro att jag som "bara ar hemma" skulle ha mycket tid att blogga men sa ar det ju inte riktgt. Har varit fullt upp. Vi har ju haft fin frammande fran sverige. Va sa kul och var sa "tur" att Andre blev sjuk sa han blev ha i nastan tva veckor. Trakigt bara att dom fick sa daligt vader. Sedan har det ju gatt ratt mycket tid till brollopsplanerna. Anda har jag ju tur. Paul skoter ju alla de storre grejerna sa jag kan fokusera pa detaljerna och sma saker. Ar ju lika med husbygget. Paul skoter ALLT. Jag behover bara fundera pa saker sa som kok, badrum och farger. Plus att jag har tvingat stackars Paul att mura igen tva fonster, flytta 2 andra fonster samt att oppna upp en vagg. Allt efter att det var byggt.. Tror inte att han vill att jag ska komma pa siten na mer.. =)
 
Med killarna ar allt bra. Dom vaxer sa det knakar. Kan knappt tanka mig att David snart ar 7 och Jamie valdigt sart 2. Dom har blivit helt sportgalna sedan vi flyttade hit. Spelas fotboll och hurling bade ute och inne.
 
Slanger upp lite blandade bilder fran sista tiden.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0