Ibland..

kan  man ju undra om mina stackars barn nagonsin ar rena..=)



Eftersom David var sjuk igar blev han hemma idag oxa.. Vi passade pa att njuta av denna exta hamma dag med massa ute lek, tescos matleverans och vi gjorde stalakers kola som jag inte atit pa over 15 ar.. oj vad gott det var och hur vi alla tryckte i oss.. eller kanske inte vi alla.. jamie fick bara smaka nagra pytte bitar.. Han var pa ruskigt daligt humor efter att han sovit middag.. Han skrek och grina ca 4 timmar av 6 innan lagdags.. De dagar han blir sa maste jag ju erkanna att det ar ratt skont nar det blir laggdags. Inte bara for mig men David blir ju oxa less for att inte tala om hur slut stackars lilla Jamie sjalv blir..













Kommentarer
Postat av: lolla

halloj Evvan

Sitter på jobbet och väntar på att lite barn ska dyka upp.

Gud så vi längtar efter er, ska bli så kul när ni kommer.

Det ska bli så kul att se Jaime gå...

Och att David ska sova hos oss...han har väl inte ändrat sig.

Sen ska vi ha en kak/fika buffe med oss alla hemma hos mig Linn/Cattis/Anna/Annika/Ulrica/Du + kanske nån mer...

hoppas bara vi får en fin sommar här hemma.

Nu är det bäst jag går och jobbar

kram kram kram till er alla

Ellinor

2012-06-21 @ 06:56:46
URL: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0