Skolan

Idag är första dagen tillbaka på skolan. Tuff start här. Full dag + club. så David slutade inte till 16:00!!! Men han var glad och nöjd. Tyckte tennisklubben var jätte bra och längtar redan till spanskaklubben på torsdag. Hans nya lärare hade varit bra och snäll men mycket nya regler i klassrummet tyckte han. På måndag är det föräldrarmöte för att få träffa klärarna och få föräldrarkalendern för året. Och håll i hatten!!! Här kommer det att serveras VIN med tilltugg på mötet som börjar 17:00!!!!!

Jamie växer för fullt. Han har upptäckt att han kan göra ljud nu. Själv gillar han ju högre de är. Dreglet flygger runt rumet (stänkskydd rekomenderas) när han babblar och skriker på. Han äter oxå för fullt. Älskar sin broccoli, blomkål mer ost middag. Han har även börjat vakna på nätterna typ mellan 10 - 30 ggr , Vilket är mycket ovant men jag håller mig focuserad på det faktum att detta brukar hända i denna åldern för att de utvecklas mycket fort. Håller dock stenhårt på att han ska vara i sin säng mellan 19:00 och 06:00 och ingen ögonkontakt eller prat under denna tid. Endast ge nappen. Så hoppas det återställs snart.

Annars har vi styrat på som vanligt så här kommer lite bilder.

I fredags bakade jag och David bullar medan Jamie tittade på. Dom blev helt ok. Vet inte om jagsjälv eller Paul blev mest förvånad. Ni som känner mig vet ju att detta inte direkt är min starka sida. David tyckte det var sååå kul.















Sovande sötnos


Morgongympa



Vi har fått klart vårt 530 bitars 3D pussel och är väldigt stolt!!




Jamie i sin sittlekring



I denna fina från KT MAX har jag nu mina städgrejer, vilket är en del..=)


Såhär välorganiserat är vårt skafferi tack vare råttbesöket vi haft. Här tar man inga risker. Allt är packat. Har oxå köpt en 3 lådersplastbyrå i grått som står på kylskåpet för extra förvaring.


Nu ska jag ta en dusch och sedan är det läggdax. Spännande att se hur mycket träning jag får i natt..=)


Kommentarer
Postat av: lolla

morning på er!!!!

åhhhh så jäkla kul det är att se alla bilder som vanligt ochh jisses vad Jaime växer och David ser ut att ha dragit iväg rejält på längden!

ojoj vilken skoldag det ska jag berätta för Edvin :)

Vi har också föräldramöte på måndag(Utan VIN)trodde inte det var sant när jag läste det, men ska tipsa vår rektor om detta....hihi

Jag trodde det var en överrasknings present från paul den där söta städpåsen, inte illa alls.

Här är det rätt bra trots det som hände Merre, hon var rätt pigg igår när jag var dit, men blir nog lite rastlös om någon dag skulle jag tro.

Nu ska jag förbereda skoldagen och sedan ge mig iväg.

Ge alla en STOR kram från oss, och du själv ska ha en BAMSE kram

Ellinor

2011-09-07 @ 09:09:44
URL: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0