Trädgårdsarbete

 







Lite bilder från lördag morgon. Härlig morgon i solen med killarna.

Idag har typ Englands motsvarighet till BVC varit här. Var helt slut efter. Dom hade typ 30 A4 sidor med frågor. Om allt. Dom frågade till och med mig saker om Pauls föräldrars förhållande!! Hur kan dom tro att jag ska veta sånt.  Dom frågade också ALLT om mig och Paul.Sedan skulle dom se samtliga utrymmen i huset..

Annars rullar allt på som vanligt. David är i skolan på dagarna och jag och Jamie är ute och promenerar, går i affärer eller är hemma och styrar. Han är glad och nöjd för det mesta. Han har äntligen blivit frisk. så skönt! Han sover fortfarande ca 10 - 11 timmar per natt. Vaknar och äter ca 4: 30 men somnar sedan genast.

Vi har också upptäckt ett underbart sätt att handla mat. Tascos hemleverans!! MAn beställer på nätet sedan leverares det nästa dag. Allt är organiserat i kassarna. SAker som ska till skafferiet  försäg, frys för sig, kyl för sig och övriga varor för sig. Så lättsamt och super lätt att packa upp.
Ska precis göra en ny beställning nu.

Vi har också bokat dop. Det blir här i London istället för i Irland. Bokat söndag den 24:e. Blir i kyrkan Davids skola hör ihop med. Och man måste som förälder gå en kurs förlagd på 4 tillfällen för att få döpa här. Och det är utöver att vi måste gå i kyrkan på söndagarna...

Nä nu måste jag göra vår matbeställning innan jag ska bada och sova. Grabbarna ligger såklart redan oh sover. David sover med mig i min säng i natt som belönning för att han varit så duktig i skolan.


Kommentarer
Postat av: Linn

Hej! har nog allt väntat på en uppdatering, men förstår att du har haft fullt upp. Vad skönt att lillen äntligen kryat på sig, hoppas det håller i sig nu. Idag satt jag hos ellinor å kikade lite på flygtider å priser till er :) vill så gärna åka! håller tummarna på att det blir av. Jasså så David fick fin belöning ser jag :) inte illa. Hälsa till honom med en bamsekram från mig Jamie också förstås :) Kram Kram

2011-06-23 @ 18:49:24
Postat av: lolla

hejsan

kul som vanligt att se lite foton, och utfrågad har du blivit också det var verkligen noggrant gjort.

så himla skönt att Jaime är frisk nu, hoppas han får fortsätta me det, ser på korten att han växer mer och mer.David jobbar på med allt fixning i trädgården han,storkillen!!!

ska bli kul att höra vad ni får lära er på "dopkursen"...

krama båda dina godingar (oj,du har ju tre förståss) från oss här

ellinor

2011-06-23 @ 20:49:18
URL: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0