Lekparken

Idag efter skolan hade vi utvecklingssamtal. Davi ligger riktigt bra till trotts att han började 3 terminer efter de andra barnen. Ligger dock efter när det kommer att skriva bokstäver och ljuda dem. Vi har ju träna de stora bokstäverna hemma så d kan han rätt ok men tydligen börjar de med de små här och går direkt på skrivstil.. Så nu har vi fått reda på hans läxa han ska göra under sommarlovet.. Så efter det gick vi ner på stan och köpte lite grejer till det. Sedan blev det läxa i parken och sedan massor av lek. Fick oxå reda på att han kom in på samtliga klubbar vi sökte till hösten. Så tre dagar i veckan kommer han gå i skolan till 4 istället för 3...Tråkigt för mig men kul för David. Han ska gå på Fotboll, Tennis och Spanska..


Kommentarer
Postat av: lolla

hahaha....vad jag gillar att läsa om era dagar där borta i London...

herreegud..spanska,fotboll och tennis ojoj vad spännande...det skulle vara här det gå till 4 tre dagar i veckan och vara 5-6 år.

Vi hade det jättebra i sjöboden så kul att ule var med båda dagarna hon är ju så jäkla duktig att prata med folk som kommer och vill ha hjälp.

ska kolla resor idag :) :)

För jag kommer nog hur än linn gör...Jag tror Markus står över denna gång men men han är riktigt sugen, men har ju köpt ny bil och så, dessutom skulle det vara enklast om en var hemma för djurens skull(vilet ego man är..hihi...)

kramar kramar i massor

2011-07-14 @ 09:21:01
URL: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0