Irland

Idag skulle vi egentligen åkt till Irland men när vi kom till flygplatsen här i London fick vi veta att cork flygplats är stängd på grund av flygolyckan där. Så vi fick äka hem igen. Har nu bokat om resa och hotell så vi åker nästa Torsdag istället.

Igår gjorde vi inget speciellt. Var bara här i huset och packade och vila inför idag.



David la lite pussel



Sedan blev det lite ritat.



Lite memory hann vi oxå spela



Nu håller David på att styra lite här medan vi väntar på att Paul ska komma hem. Då ska vi åka och äta och handla. Jag han ju rensa ut kylskåp och så inför resan så är rätt barskrapat här nu..


Kommentarer
Postat av: lolla

jädran vilken otur ni hade, hoppas ni kommer iväg nu nästa vecka.

här har det snöat och blåst värre än någonsin, Markus är ju i värmland på rally i några dagar, så jag har ingen som skottar....

är just nu insnöad och väntar på att Clabbe ska komma med traktorn annars skulle jag gå ner till vägen så skulle han skjutsa mig till jobbet!

fuck jäkla vinter och snö!!!!jag HATAR det

kramen på er alla

lolla

2011-02-11 @ 11:30:41
URL: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0