Bio och annat

Nu har dett gått några dagar igen. Här e d som vanligt fullt upp. Simskola varje dag den här veckan. David e fortfarande inte allt för intresserad av att lyssna eller lära sig att simma men har super kul. Han vill helst ligga och flyta med huvudet under vattnet..=)

Igår var jag, Andre och David på Bio, toystory 3 3D. Va rättläskig för att vara en barn film så blev nästan brunt i brallan på lillen..=) Men han tyckte ändå att det var super och snaska rätt bra på godsaker som vi köpt innan.


David på tåget till bion



David med sina 3D brillor på på bion.

Idag har vi haft fullt upp. Började dagen med mamma grupp. Gick sedan direkt på discovery center med en av davids kompisar och hans mamma. Efter det var det simskola direkt. Lämna huset 10 och kom tillbaka 17 30. Åt middag och David hade lite "telly time" sen tog han på pya och vi tog en promenaed med Andre innan läggdags.


David och sebastian matar fåglarna

David tar ett snack innan simningen.

Hoppa allt e bra därhemma!!

KRAM


Kommentarer
Postat av: lolla

hejsan

jadu ni har då fullt upp ni det är bra de:)

här hålller förkylningen i sig fortfarande blääää.

Nu ska jag berätta för edvin att ni kollat på toystory 3 den väntar han åxå på att kolla på bio på. jag gillar 3D visst var det speciellt.

ha det gott här hemma är allt som vanligt med oss alla, vad jag vet..

kramar i massor lolla

2010-07-29 @ 14:12:29
URL: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0