Tiden bara försvinner.

Nu har det nästan gått enh vecka sedan jag bloggade sist. Tiden verkligen bara försvinner. Här kommer lite bilder.

Lekparkslek blir d nästan varje dag





Lunch i lillstan efter en shopping runda

 

Stay and play lek





 

Igår var vi på circus. David tyckte d va super men lite farligt..=)



På väg till dagis i morse kl 8. Jag o Andre skulle på Waitrose o handla efter vi lämnat David.


Så nu har ni fått sett lite vad vi haft för oss igen.

KRAM KRAM till er alla


Kommentarer
Postat av: lolla

hejsan

ja gud vad tiden rinner iväg,mycket skoj ni har david och ni tillsammans.

och snart kommer ule och ronny åxå, jag är såååå avundsjuka på dem....det ska bli bra för ule att komma bort lite.

här är allt som vanligt, jag är lite sliten och risig efter förkylningen som hela tiden håller i sig.

kram på er lolla

2010-08-09 @ 10:57:30
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: lolla

hejsan

idag låg världens gulligaste brev i postlådan.....tack tack det är INTE ofta man får hederliga vanliga brev nuförtiden.....Hälsa Dadde och tacka så mycket för hans fina ritningar.

Snart snart är de där dina nära och kära, vi ska skjutsa dem till bussen i morgon...åhhhh om jag ändå skulle följa....

kram lolla

2010-08-09 @ 19:44:20
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: H-K

Hej! Vad kul att få veta vad du gör och var du befinner dig nu för tiden:) Det var LÄNGESEN vi hördes så jag ville höra hur du har det. Din familj såg till att jag hitta hit:)

Hade



/H-K

2010-09-24 @ 19:45:06
Postat av: Kjartanlotta

A exceptional happy site!

2012-01-26 @ 06:56:27
URL: http://kjartanlotta.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0