HELG

Då var det helg igen. Hade tänkt att åka på Legoland i helgen men fick höra att det skulle bli super väde vilket är = packat där. Så vi åkte i väg till stranden igen imorse. Nu sitter jag på hotellet och lyssnar på en snarkande David medan Paul är på puben. Vi var på den italenska restaurangen igen. Va lik gott igen. Var såklart på standen idag. Var härligt men lite kallt. Jag hade kjol och linne på mig, var för kallt för bikini. Vi hoppas på riktigt varmt och härligt imorgon!!  Efter stranden gick vi till hotellet och bada i poolen. Super varmt i poolen, säkert runt 35 grader, känns inte ens lite kallt när man går i. Passar mig perfekt som hatar kallt (och ljummet) vatten.



En mycket glad och nöjd David på hotellet.



Jag och David myser innan läggdags. Till slut sa David själv att nu måste jag sova.. själv skulle jag kunna fortsätta mysa hela natten..=)



Måste bara visa dessa ljuvliga örhängen. Fick dom av Paul när han kom hem från Hong Kong. Bilden är dålig, dom är verkligen underbara. Har inte vågat använda dom än...

Nä, nu är det väl bäst att göra sig i ordning för kvällen och lägga sig och läsa om man ska orka upp imorgon.ar låvat David att jag ska ta med honom och bade i poolen imorgon innan frukosten och stranden


Kommentarer
Postat av: lolla

vilka härliga bilder,ni kan då verkligen mysa dadde och du och vilken lyx....stranden igen....

och tillockmed bad innan frukost det kan man kalla LYX....

Örhängena såg verkligen fina ut ulrica har berättat om dem.

skona har inte kommit ännu men de kommer säkert till veckan.

nu ska vi hoppa i säng snart har suttit och kollat på en film.

natt natt lolla

2010-04-25 @ 00:15:14
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: mamma

ni verkar ha det ur mysigt. ronny har krattat i dag. har varit fint här. själv har jag sömn sjuka å vill mest sova. har virkat sovit och tagit ett bad, men nu ska jag försöka vara vaken å tittta på svensk deckare klockan nio. örhängerna var jätte fin. ska bli kul att se davids dagis kort. hälsa alla å ge david en stor bamse kram.

2010-04-25 @ 20:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0