sedan sist...

Har vi inte gjort sa mycket utover det vanliga.

Forra veckan sa fyllde ju jag ar. Pa dagen blev jag bjuden pa lunch i stan av min kompis Eva. Jamie och hennes bebis Daisy var ju oxa saklart med. Vi satt ute i solen och njot.. va sa harligt.
Sedan efter skolan gick jag, David och Jamie till parken dar vi firade med glass..





Tarta blev det ju saklart oxa!!


Utom det har det varit fullt upp med det vanliga, skola, bebisgrupper, laxor, hushalls arbete m.m.
Pauls kompis son har oxa varit har en svang till pa overnattning..

David alskar denna "krokodil" som egentligen ar Jamies. Han leker med den nastan varje dag.


Jag och Jamie har oxa borjat en 10 veckors Early learning kurs.. Har star han och laser sin laxa. Och ja ni laste ratt, i detta land ska aven bebisar ha laxor!!!!!!




Jag och Jamie har oxa varit pa soft play.







Och lekparkslek efter skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0