Torsdag

Idag har det varit fullt upp. Efter att vi lamnat David pa skolan sa tog jag och jamie en tur pa stan innan vi gick pa toddlers. Idag var det en utegrupp ute i solen.



Gorde dock ett misstag nar vi kladde oss, trodde det var lite kyligare ute idag sa tog pa mig tunna byxor och en tunn langarmad. Men det visade sig att det innan kl 10 skulle bli ca 30 grader sa ni kan ju tanka er hur frash man var innan man kom hem fran toddlers!!!! medan jamie sov lagade jag middag och tog en VALDIGT kall och valbehovd dusch.. Inte kanske nagot man vill hora men tror aldrig att jag svettats sa mycket!!!

Efter att vi hamtat David pa skolan sa gick vi med nagra av hans klasskompisar och mammor till en park. Inte den narmast har utan en ca 30 min bort. Dar hade vi picknick och grabbarna lekte for fullt.














Det var en riktigt underbar eftermiddag men avslutades dock trakigt just da vi skulle ga hem. David fragade efter en cupcake och jag sa att jag slangt den sista som var Jamies. David blev super forbannad och slog till mig pa armen med en pinne och slangde i vag bollarna han holl i. INTE likt honom. Vet inte vad som flog i honom. Han kom genast pa sig sjalv, kande sig jatte dum och blev ledsen. Men fick anda missa sitt favoritprogram och lagga sig tidigt. Vill verkligen "mota olle i grind" nar det galler sadanna beteenden som verkligen inte ar accepterade i denna familj. Men men imorgon ar en ny dag och allt ar tillbaka som vanligt igen. Ar ratt saker att detta inte hander igen.

Sa har trott var David pa vagen hem. Han orkade verkligen inte ga. Jamie var jatte glad av att fa sallskap av storebror i vagnen.. var dock mindre skoj for deras mamma att skjuta detta lass hela vagen hem. =)  mina sotnosar. David ar ju liten an han oxa.. 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0