Tisdag

Idag har det varit en härlig solig dag här. Ljuvligt väder. 27 grader i september.

Jamie igår när vi var på kyrkans mamma och barngrupp. (mer eller mindre obligatorisk närvaro om man har barn på Davids skola och är hemma med ett annat)...






David har faktiskt till och med hunnit med lite lek tid efter skolan och läxor igår och idag.

Här leker han med sin "junk bag"  Det är en påse full med olika saker såsom kablar. toalettrullar, plastflaskor, skruvar, pappark, plastdelar mm. Denna älskar han. Han bygger och tillverkar allt möjligt med dessa saker.




Idag var det bilar som gällde medan Jamie fick sin kvällstvätt.




Sedan efter killarna lagt sig var det dammsugning och golvskurning som gällde för mig. Nu ska jag gå och bada. Imorgon ska jag på kaffe morgon med alla andra mammor i Davids klass.. Verkligen ett heltidsjobb att ha barn i den skolan.. Sedan på Torsdag är det någon träff i kyrkan för föräldrarna...

Hoppas ni har det bra hemma i Sverige.



Kommentarer
Postat av: lolla

hahahihi....

skrattar lite för mig själv när jag läser dina inlägg,det är då verkligen ett heltidsjobb att vara förälder där till skolbarnen...men kan tänka mig att det är rätt bra också att träffa lite olika klass föräldrar mem men det är ju inte alltid man har lust till det.

Vi här hemma räknar veckorna tills ni kommer hit!!!

ha det gott och Jaime växer och förändras så otroligt ser jag

kramar lolla

2011-09-28 @ 13:18:51
URL: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0