En vecka avklarad.

Nu är det söndagkväll. En vecka avklarad av skolan för David. Här slängdes de in i det hårda livet direkt. 3 böcker att läsa och 12 ord som ska stavas samt skrivas med SKRIVSTIL varje veckan. O det är för 5 åringar. Kan ju tänka mig hur det blir senare... Blir matt bara av att tänka på det. I torsdags var David på spanska klubben. Han tyckte det var jätte kul. På fredag kom han hem med en guldstärna på uniformen. Han hade blivit child of the week igen. Så var väldigt stolt när han berättade att han varit duktigast av alla barnen på hela skolan. Annars har det inte hänt så mycket här. Paul var på en liten golftrip torsdag til fredag.

På lördag morgon bakade jag och David scones som vi fikade när Paul klev upp. Det som blev kvar tog David med och bjöd en av Pauls jobbarkompisar på. David var nämligen på jobbet med Paul en sväng på lördag.





Jamie protesterar fortfarande högljudt när han blir tvingad att ligga på mage och vägrar mer eller mindre att lyfta huvudet...


David och Paul har också varit och badat i helgen. Sedan var det ju den obligatoriska tripen till kyrkan idag. Så man kan väl säga att vi har haft en rätt lugn helg och inte gjort mycket. Städat, lekt och fixat på.

Försökte ta bilder på bilderna vi tog hos fotografen för ca en månad sedan. Dom blev jätte dåliga när jag knäppte men slänger ut dem iaf. Bilderna är egentligen ljuvliga!!!!








Imorgon är föräldramötet på Davidsskola och det är tänkt att jag ska gå vilket betyder att jag ska lämna Jamie när han är vaken förförsta gången. Det är också första gången någonsin jag ska lämna honom med Paul. Första gången för Paul att ta hand om båda grabbarna samtidigt ens när jag är hemma.. Det skär i hjärtat att ens tänka på med jag ska försöka tvinga mig eftersom att det är viktigt att gå på mötet och vem vet vad Paul skriver upp mig på att göra under året om han går. .. Men men vi får väl se om jag klara det eller ej...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0