Bilder

Hej. Här kommer bilderna från förra helgen som jag skulle lägga ut. Har inte hunnit för Jamie vaccineras i tisdags och blev såklart sjuk igen.

Bilder från Beachen. Var sååå ljuvligt där.














Sedan måste jag berätta vad jag och David gjorde den här helgen. Håll i hatten. Jag som hatar trädgårdsarbete och tog bort alla blommor i Svedja har rensat rabbaterna och köpt och planterat blommor här!!!! Och det blev til och med fint. Är sååå stolt över mig själv.. Nu får vi bara se hur länge d överlever, har ju ens svårt att klara inne blommor.. tur att det är billigt här ifall jag behöver köpa nya..=)

Sedan har jag oxå hittat en ljuvlig ny affär.. Har en otrolig blanding av saker. Man kan säga allt utom kläder och mat. Det bästa är bra kvalitet super billigt.. Svårt att hålla sig därifrån. Fick till och med med mig Paul för att köpa en tavla och vinglas sär i helgen.. Självklart slank det med lite extra saker oxå..***=)


Kommentarer
Postat av: Ebba

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-12 @ 16:54:32
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0