Soliga London

David älskar kameran...=)




David och Paul redo för en kvällsrunda på sina cyklar




David leker i sandlådan men några barnhan träffa på ett "garden party" vi var på idag.




Här är vädret super. Solen lyser och 25-30 grader hela veckan. Vi bara njuter. Jag har knappt ro att vara inne o städa..=)

Idag har jag och David varit först på en mamma och barngrupp och sedan på ett "garden party" för välgörenhet där vi hade picnick. Gick åt skogen med min diet. Kunde inte motstå att köpa tårta. Sedan köpte jag några böcker och badsaker. David köpte ett pusel, böcker och en badgroda.

På vägen hem lämnade jag av David på dagis. Vi var över en timme sen. Men han hade så kul på partyt att jag inte hade hjärta att tvinga honom att gå innan det var slut.

Nu när jag hämtar honom ska vi ut och äta med Michele och hennes två barn. David tycker det ska bli kul. Ska äta på ett ställe där man kan sitta ute och njuta av solen och barnen kan springa omkring på en gräsplan.

Hoppas ni alla har det bra

Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att se alla bilder. längtar efter er och london när jag ser dom. här har varit jätte varmt i dag. ÄNTLIGEN!!! i morgon är de ju midsommar. Loke å dom skulle på hagmyren,kul för honom. annars är allt som vanligt här. Vaknade till nybakade bullar i morse, Andre hade bakat tidigt. De var super goda!! Glöm inte att jag älskar er! puss å kram från mommo!!

2010-06-24 @ 21:02:38
Postat av: lolla

hejsan

gud vad ni verkar ha det kul och härligt,gardenparty låter lite lyxliv...hihi...

här saknar jag värmen visst är det varmt ibland men korta stunder bara, just nu regnar det en störtskur.

Har varit i sticka en sväng och kollat sedan ska vi åke lite fyrhjuling och vagn, loke kommer åxå med han ska sova med Edvin i natt..

vad bra att Andre kommer till er och hos er är det juh toppen,fasiken vad jag är sugen att åka åxå, jobbar nu en vecka till sedan börjar semestern.

en liten fråga bara, har du betalat in på mitt konto för de där försäkringarna jag betalade till dig??? det är ingen brådska men jag bara undrade och så ska du juh dra av Harolds väskorna och frakten för converse....

Funderar på att beställa nya converse på e bay är det ok om jag sätter in pengar på ditt konto och du skickar dem till mig när de kommer????tycker du jag är styrig så säj fasiken till det är helt ok....

kram kram och hälsa dadade att vi saknar honom

lolla polla ellinor....

2010-06-25 @ 16:36:42
URL: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0