Fullt upp

Idag har vi verkligen haft fullt upp. Började morgonen med att packa picnick. Sedan tog jag och David en promenad till the Discovery center., Ca 45 min rask promenad i solen. Där lekte och klättra jag och David hela morgonen innan vi åt lunch och mata fåglarna. Dom var riktigt busiga den här gången. En  tog bröd ur handen på David och en annan bet honom i handen. Då fick David nog och sa att dom var så cheeky att dom inte skulle få mer mat..=)











Efter det så kom Paul och hämta oss och vi åkte till en djur och lekpark.. Där gjorde vi en massa saker men b.la. detta

David som för tillfället älskar krokodiler blev överlycklig när vi hitta den här.




Sedan åkte vi på en båttur. Var så härligt i solen..





Och gissa om David var stolt när han fick KÖRA båten hela vägen till vi skulle vända!!! Och Pappa Paul var nästan ännu stoltare för att han fick hjälpa till...=)



Sedan matad vi de olika djuren




Sedan var vi och lekte i lekparken, grävde i sandlådan och åkte park tåget m.m.

Som ni ser hade vi verkligen fullt upp idag ute i solen. Så nu ska jag gå och lägga David.

Hoppas allt är bra med er alla.

Massor av kramar från oss..


Kommentarer
Postat av: lolla

hejsan

ojoj vad många roliga foton du tagit.kul att David lekte med barnen på kalaset.och kan tänka mig att han gillade att styra båten och att pappan var ännu stoltare..hihihi....fint väder ser ni ut att ha åxå.

vi har faktiskt toppen väer vi åxå nu.

jag ska lägga ut lite bilder från midsommar Loke firade med oss hela helgen han var med Edvin och igår var de hos oss.

ska försöka få med Ulrica på ett fik och blomsterställe i veckan tänkte jag.

ha det så härligt och hälsa .

ska in på e-bay och kolla på converse ,hör av mig

kram lolla

2010-06-28 @ 08:36:55
URL: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0