Lite att titta på

Nu har detgått ett tag sedan jag lade upp nått igen.. Blir så lite nu när Andre är här men allt rullar på. Inskolning på davids nya dagis går utmärkt. HAn vill till och med dit när han inte ska..=) Idag har jag David och andre varit i lillsatn och shoppa lite. Andre måsta ha en bo9k inför provet han ska göra. David ville på pundarn och stackars jag som i8nte alls gilloar shopping fick väl följa medd då...=) Annars e det som vanligt med barngrupper och annat.



David var så glad a5t få leka i vatten pölarna när det faktiskt regnade några dagar förra vecakn. Behövdes verkligen, gräsmattor och annat började bli rätt gula. Och någon dag kan man ju klara utan sol.l..



Det regniga vädret ledde till lite bakning. Bakade faktiskt bullar för sörsta gången. David tyckte det var super kul och dom blev riktigt goda.. Vi var alla mycket förvånade...=)



David jobbar med pappa Pauls jobbarkompis Mick. Han är så stolt när han får hjälpa till. Dom är verkligen super med honom.




Jag och David på cafe idag. Lunch dags. Tuna wrap för Andre och bakade potatisar medd räkor till mig och David. MUMS. Alttid lika gått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0