mera bilder..

kommer har. Forst kommer nagra fran promenaden vid blackrock slott. Va tyvarr en regnig dag men vi trottsade vadret.
 
 
 
Hemma mys och arets forsta ute middag. Varfor smakar allt battre ute???? Killarna verkligen njot.
 
 
Helgaventyr till en batshamn. Vi var aven till stranden den dagen. Killarna hade en super utedag.
 
 
Blandade bilder
 
Abba morgon party som vi har flera ganger i veckan. Ibland ar vi uppe pa bordet o dansar hela familjen..:)
 
 
 
 
 
Bilder pa hotellrummet dar jag och Paul va pa .alla hjartansdag. Var super fint och mysigt. Nar vi kom dit tog vi en promenad till stan for jag hade glomt att packa strumpbyxor. Dar stannade vi till pa en pub. Tillabaka pa hotellet tag jag sedan ett langt bad och gjorde mig iordning medan paul va i baren. Tankte ev ga tillbaka till stan men blev kvar pa hotellet hela kvallen.
 
 
 
Helgens clownparty
 
 
Till sist bilder fran gardagen och idag.
 
 
Nu vet ni i storadrag vad vi haft for oss!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0