Lange sedan

Nu har det gatt sadar lange igen mellan inlaggen sa har kommer lite bilder..

Davdi har varit Robin Hood pa skolan for nagon vecka sedan




Sedan var vi ju till Liverpool en helg. Tog dock valdigt lite bilder






vi var oxa pa safari drive











En del bebis grupper har vi oxa varit med pa. Jamie har nu blivit mer eller mindre forbjuden att vara med pa bebisgruppen som ar 0 till 14 mander for att han ar for vild... sa nu far vi ga pa de storre.. min alskade vildnos..




Utestyr


I lordags var jag barnvakt at en av Pauls kompisars son. Bade pappan och son sov har. Pa kvallen hade jag och grabbarna spelkvall och myskvall medan Paul med vanner var pa puben. Pa sondag morgon tog jag och barnen en svang till parken.







Ja nu vet ni lite vad vi haft for oss.. vadret var lite kyligare ett tag igen men de sista dagarna har det varit ljuvligt och varmt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0