kanns som att det ar dags att..

slanga in ett inlagg igen..

Sa har glad blev jamie for sina nya skor som piper varje gang han tar ett steg.

 

Annars har det varit fullt upp med det vanliga. Vadret har varit trakigt trakigt trakigt men idag har det antligen blivit sommar igen!!!!


I lordags var vi till skogen. Nar vi kom dit var det en cricket match alldeles bredvid sa vi gick dit och kolla lite innan var promenad. , David gillar att titta pa cricket, till och med pa tv. Sjalv tycker jag att det ar en av de trakigaste sporter som finns.














Jamies nya matstol. Kan inte ens beskriva hur trott jag var pa att stada den andra som var saaa svar stadad.. Denna ar sa latt.. TACK TACK. Ni som sett Jamie ata forstar. Alla barn smutsar och kletar ner nar de ater men innan man sett Jamie kan man inte forsta hur mycket det faktiskt ar mojligt att kleta ner!!



Igar var vi in till London dar vi var pa London akvarium, Paul och David var pa london eye igen och sedan tog vi en promenad  genom London, sjalvklart inte hela, tittade pa blanda annat big ben. Sa akte in till waterloo och akte hem fran london viktoria. Vi at aven middag dar. Jag at den ljulvligaste lasagnen jag nagonsin atit. mums. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0