Dagen

Idag har jag och Jamie varit pa en annan Toddlergrupp..Just nu ar jag extra tacksam for dessa for Jamie ar pa ett extra huskiligt humor... Gar knappt vara hemma.. Ar glad och go ute men den sista veckan ar han hemsk hemma min lilla alskling.. Idag vagrade han att ata och skrek en timme sa han kraktes 3 ganger for att han inte fick ta Davids middag istallet for att ata sin.. Kan ju saga att detta bara ar ett exempel.. Men men vet ju att detta bara ar en av hans "svakor" sa snart kommer han att bli sig sjalv igen. Imorgon ska vi och bada med Lotta och Emma pa formiddagen. Ar han pa samma humor som idag far vi nog forsoka hitta pa nagot pa eftermiddagen oxa.

 


Inatt ska David sova med mig, han gor alltid det en av dagarna Paul ar borta. Han borjar bli riktigt trott nu sahar pa slutet av sitt forsta riktiga skolar. Det har varit tufft for honom och oj vad han har jobbat och gjort det bra. Jag ar sa stolt over honom.  Nasta vecka ska 6 barn fran Davids skola pa badminton tunering en av dagarna och David blev utvald for att han blivit sa duktig pa tennis. Han ar sa uppspelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0