visst ar det...

en nagot speciellt med den forsta dagen pa aret man kan ha oppna skor utan strumpor. Kanna luften vadra fotterna som varit instangda flera manader!!! For mig var denna dag igar...




Igar var Paul och at pa Gordon Ramseys restaurang ~(lite avis ar man) och pa Carling cup finalen (inte sa avis). Medan hade jag och grabbarna en harlig dag ute i solen.. Vi var till parken och matade faglarna och nagra timmar ute i tradgarden. Hann oxa med en lite shoppingtrip i stan.






David och Jamie lekte riktigt fint tillsammans.. I 1,5 timmar satt de och "lagade" denna cykel. David var sa snall och gav Jamie verktyg och sa vad han skulle gora.. Jamie njot av storbrors uppmarksamhet. Sjalv satt jag och njot i solen.. Bliss!!!





Denna fina duk fick jag tag i for lagoma 10 sek.. vilket fynd!!!

 

Idag har ju David som vanligt varit pa skolan och jag och Jamie har varit pa bebisgrupp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0