Tisdag.

Ett snabbt inlagg innan laggdags. Idag medan David var pa skolan var jag och Jamie pa Toddlers igen. Det tyckte han som vanligt att va super kul. Han ar dock ratt forkyld sahar det lite jobbigt med astman. Efter vi hamtat David sa akte vi ut och halsade pa Pauls mamma en svang. Bada grabbarna tycker alltid att det det ar en bra idè. Forra gangen vi skulle dit sa satt Jamie och sa Nanna hela vagen i bilen, ca 10 - 12 min. Sedan tog vi en svang till Tims affar for att handla lite innan vi akte hem och tog tag i middag och laxor.
 
David trivs fortfarande sa himla bra pa skolan. Tycker det ar "Easy Peasy" =) Ar sa glad att han antligen fatt det lattare. Aldrig gnall nar man lamnar och alltid en glad studtsig kille nar man hamtar som nu efter skoldagen fortfarande har massa energi!!! Daremot bjuds inte ens pa en kram vid lamning langre.. hmm.. Kanns pa lite men det bjuds ju massa gos och kramar nar man ar hemma sa man far vall vara glad for det sa lange det varar!
 
Nu har jag gjort det dagliga borstningen pa Doodles samt klippt klona forsta gangen. Han var sa snall och lugn, precis som med det mesta. Kan inte forsta att jag aldrig tankt pa pudlar som en bra ras forut. Sa lugn och duktig trots att han ar valp men anda glad och busig att leka med. For att inte namna det storsta +++ av alla. Han loser verkligen 0 har! Sa himla skont. Dock kravs ju en del tid till att han ska badas VARJE vecka och borstas dagligen for att palsen inte ska toffsa ihop sig vilket kan va lite jobbigt ibland. Men helt klart vart det.
 
Pa tisdags ska jag och Jamie och traffa tomten med Toddlers, ska bli kul att se hur han reagerar nu nar han ar lite storre. Han ar sig sa like. Fasligt humor nar han bestammer sig men sa charmig och rolig. En riktig trollunge. Ingen annan beskriving passar. Har om dagen nar vi skulle pa dunes och handla blev han helt galen for att jag tog av han en rulle med presentpapper. Skrek, slog och slangde sig hela resterande delen av shoppingen, bilresan hem och sedan en timme hemma. Sen hade han antligen fatt nog och blev pa bra humor igen. Da galler det att ha talamod och lata honom skrika till han ar klar  och inte ge sig. KAn ju saga att han inte ar den typen av barn man kan avleda med nagot annat.
 
Hade tankt mig ett kort snabbt inlagg men blev massa rabbel.. Ja ja det far ga det med..:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0