Lite fel..

blev det nar jag skulle skriva i det forra inlagget innan jag skickade sa de skickades direkt..hmm. Dar var lite bilder fran den sista veckan. Lekparkslek, utkladnad, jamie och Doddles som fortfarande ar super tajta(stackars David blir ibland avis), Jamie som sitter och ater upp Davids skollunch nar David inte gjort det pa skolan(aldrig sett ett barn som ater sa mycket som han!) och sedan ar det bilder fran idag nar vi var och kollade till husbygget. Faktiskt forsta gangen jag var dar, har bara kollat fran vagen forut men eftersom Paul inte kom hem i helgen hade jag inget annat val an att ga dit med grabbarna.. Vaggarna har som ni ser borjat komma upp.. Kanske dax att borja titta pa kok och dyligt.. Na nu ska man kanske ga och lagga sig.. Godnatt alla darhemma!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0