Vardagslyx

Idag när jag och Jamie hämta David på skolan så gick vi ner på stan istället för hem. Där åt vi middag och köpte nya nappflaskor åt Jamie. Måsta byta alla till Avent. De är de enda han kan äta från utan att kräkas efter. Sedan gick vi till parken och titta på fåglarna, gick runt lite och sedan blev det lek i lekparken. Härligt att bara gå runt och njuta i solen. David slog sig till och med ilag med en flicka och lekte!!!!Första gången han gjort det med någon han inte känner... Var sååå förvånad och David var så stolt efter.. Frågade mig hela vägen hem om jag inte var stolt över honom..=) Väl hemma var det baddags för grabbarna. Sedan TV och kvällsfika och godnattsaga. Nu är klockan 20:00 här och båda grabbarna ligger uppe och sover.. Trodde aldrig att man kunde ha det så med två barn och den ena bara är 7 veckor...









Nu ska jag boka mammas och Andres resa hit.


Kommentarer
Postat av: Linn

Vilken härlig dag ni verkar haft det :) Jasså så David vågade sig på idag, inte illa, nu blir vi stolta hela bunten här hemma :D vilket datum ska de resa till dig? Kram Kram Du kan svara på FB om du vill :)

2011-06-23 @ 22:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0