Moses basket


Den här ljuviga sover Jamie i nere på dagarna. På nätterna sover han ju i sin röda säng som jag la ut bilder på när vi köpte den i våras.










Nu har David avklarat sin första vecka i skolan. Han var helt slut idag. Hade till och med somnat på bönesamligen på skolan i eftermiddags. Stackarn. Han somna gott ikväll så fort han lade huvudet på kudden. Stackarn. Men han trivs iaf bra. Inget gnäll när jag väcker honom på morgonen. Han är så duktig. Är fortfarande så jobbigt att lämna honom varje dag. Usch, han är ju egentligen såååå liten.

Jamie har varit förkyld sedan vi kom hit och verkar bara bli värre.Har inte feber men är fruktansvärt slemig , kräks och har svårt att andas i omgångar.  Sover han inte så är han mest ledsen. vilket inte alls är likt honom. HAn har ju alltid varit nöjd och glad.Får nog fundera på ett doktor besök till veckan om han inte blir bättre. Men han hade iaf gått upp när vi vägde honom i måndags.

Annars så trivs vi bra men fick skicka ut Paul på puben i förgår vilket han inte var svår övertalad till..=) Det är ju så ovant att ses hela tiden!!!! Nu är han oxå ute så jag njuter av lugn och ro och tittar runt lite på nätet medan Jamie faktiskt sover!!

Jag och Jamie har såklart hunnit med några turer på stan här under veckan oxå. Är farligt för plåskan att bo så nära så ljuvlig shopping!!!!!


Kommentarer
Postat av: lolla

hejsan

vad kul att ni har internet nu så det kommer ut lite bilder på ert liv därborta :)

men jag ser att Jaime har vuxit,tur att han ökat i vikt också men synd att han ska vara sjuk hoppas det ordnar sig.

hihi jasså det är ovant att vara tillsammans så mycket, kan tänka mig det.

Herregud lillgubben då som somnade, men troligtvis blir han väl van rutinerna på skolan så småningom men förstår att det är riktigt tufft, även för dig.

Dopet igår var helt perfekt,jättekul

här hemma är det riktigt varmt Edvin och jag har badat i poolen flera gånger vi har 26 grader varmt i den nu....

kram på er allihopa och sköt om er

Ellinor

2011-06-12 @ 17:47:44
URL: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0