Ebay.co.uk

Eftersom jag sitter här o inte har något att göra tänkte jag visa lite fynd jag hittat på ebay..

 
Detta fina skötbordsunderlägg betalade jag 98 kr med frakt för



Denna otroligt söta skötväska betalade jag ca 160 kr för med frakt. Vilket fynd


Denna graviditetsjacka fick jag tag i för ca 200kr. Vilket jag verkligen behöver.. Får inte på mig någon jacka längre men är för snål för att köpa en ny här..=)


En ny bikini behövdes oxå. Figuren är ju något ändrad..=)


Dessa söta tygblöjor slog jag oxå till på.


Och denna ljuvliga bärsjal..
Gissa om jag längtar till jag får hämta ut allt detta i London!!!!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Hej!

Ja han bara växer och frodas lilla gossen! :) Ja det var jätte kul att ni kom!

Kram!

2011-01-27 @ 13:21:46
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0