Bilder

Nu är det länge sedan jag skrev igen. Tänkte slänga in lite bilder.


Bilden ovan är "snodd" från www.lollashus.blogg.se. Dessa bilder är tagna från när vi hade en liten middags bjudning hemma hos oss i mellandagarna. Var så trevligt att ha gäster. David hade super kul!!!


Bus på soffan. David och Paul busar mest hela tiden..=)

Jobbar kille!!!





Billjard killar





Handfotboll




Härlig utelek för David och Meja







Som ni kan se har vi haft fult upp med att göra ingenting under jul och nyårsfirandet. Jag har även hunnit med att ta igen lite praktik som jag missa eftersom jag var hemma med David som hade oturen att åka på både lunginflammation och urinvägsinfektion innan jul. Men trotts det har han haft en super jul med massa kul. Han är en sånn nöjd och glad liten kille. Inget kan förstöra hans humör.. Det är så härligt och se. Var dock ej alltför glad att åka på dagis idag för första gången på 4 veckor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0