Vardagslyx!!!

För tillfället kan man verkligen säga att mitt liv består väldigt mycket av VARDAGSLYX! Njuter av varje dag jag kan spendera med David och göra saker han tycker om.

Idag var vi till skogen igen. David verkligen älskar det.






Och när David är bossen är det bäst att arbeta på...=)

Och efter friskluft och motion så smakade det riktigt bra med en kopp Té och denna ljuvliga belgiska choklad muffin! Mumms!! David smaskade glass medan!




Det tycker jag verkligen att man kan kalla vardagslyx!!!!

Nu ska jag väll ta och packa klart inför Irlandsresan imorgon. Packa, Packa och Packa det börjar jag bli rätt bra på..=) Men härligt är det med lite variation!!!





Kommentarer
Postat av: Linn

Härligt med vardagslyx både för dig å dadde :) Bäst att passa på innan lillen kommer... Den där muffinsen kan jag ta receptet på :P såg jädrans smaskig ut... Ha det så bra i Irland, hälsa sötnosen, kram kram

2011-02-16 @ 17:26:37
Postat av: lolla

nu önskar jag er en trevlig resa till irland och hälsa så mycket till dem där borta.

kram lolla

2011-02-16 @ 20:30:43
URL: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0