Söndag





I söndags var Paul borta från 11:00 till Natten så jag och David tog en liten shopping tur till "lill stan" här. Åkte för att vi skulle köpa garn till mamma men självklart var det den enda affären som INTE hade öppet. Men handla lite iaf. Blev nån leksak till David, Nån lite present till Loke och bebben till vi kommer hem. Plus att jag köpte födelsedags present till en som fyller år hemma i Sverige i juni..Undra vem..??=)

Efter det var vi hungrig så vi åt bakad potatis med räkor.. David är det enda barn jag vet som skulle välja det i en restaurang.. Men men han älskar det och åt upp allt. Sedan fick han åka lite en tur på tåget thomas..

Sedan var vi såklart på "pundarn" en sväng och köpte lite småsaker.. Bla. lite grejer till myskvällen som vi hade när vi kom hem.. Så en ljuvlig dag hade vi.

Paul verkade oxå haft en ljuvlig dag för han kom hem halv 3 på natten och tog sig inte ens till jobbet alls igår..=)

Hoppas allt e bra där hemma. Nu kommer vi ju hem om två veckor!!!





Kommentarer
Postat av: lolla

hejsan

åhhh fy fasiken vad jag saknar pundarn och lillstan...

längtar verkligen efter er, men tyvärr är vi väl borta när ni kommer men vi hinner juh träffas lite iallafall när vi kommer hem.

kramar lolla

2010-05-11 @ 19:16:42
URL: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0