Helg



Denna ljuvliga kaka med smörfyllning, marshmallows och kokos bjöd vi på igår när vi hade gäster. Pauls arbetskompis fru, Michele och hennes två ban var här. David hade e jätte kul förmiddag full av lek. Men mest tyckte han om fikat..=)

 




Idag har vi inte gjort något speciellt. Jag och David tog det bara lugnt imorse, åt frukost, läste sagor och myste. Sedan när Paul klev upp tog han med sig David på jobbet och sedan åkte de på badhuset. Själv fick jag vara hemma och tvätta och skura golv. När det var gjort var det bara till att plugga. Sedan när dom kom hem gick jag och David ut och spelade fotboll innan det var dags för middag. Beställde pizza från papa johns. Världens ljuvligaste pizza med svamp och getost. mums.. Sedan blev det ju myskvällen eftersom det var var lördag. Så nu sitter jag här, efter att ha lagt David och paul åkt på puben, och mår allmännt illa efter att ha ätit för mycket onyttigt..

Nä nu ska jag ta och plugga några timmar innan jag ska gå och lägga mig så får vi se vad vi hittar på imorgon.

Trevlig helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0