Träningsvärk

Hej

Nu är man tillbaka i london.

Åkte direkt från flygplatsen till booticamp jag ska vara med på. Har hemsk träningsvärk idag... Usch.. Men härligt. Började oxå med dieten idag.. Den är ännu värre så borde ju verkligen bli smal och tränad på den här manaden...=)

David var som vanligt super duktig hela resan... Han är otrolig.

Idag började han på dagis igen. Gick bra men han var inte alltför glad när han skule gå.

Sedan så fick jag reda på igår, när jag satt på flygplatsen, att på torsdag ska vi åka till irland och vara där över helgen.. Man kan ju inte klaga på att man får det långtråkigt iaf..=) Blir kul för David att träffa sin farmor och farbror Tim. Han blev jätte glad.. Men han är  ju nöjd med det mesta..

Nu måst jag gå och byta lakan innan det är dags att sova..

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: lolla

jadu du har då full rulle omkring dig du, inte illa att fara till Irland sådär hipp som happ hoppas ni får det toppen och hälsa dit bort hälsa även Paul såklart.

jasså du det är hårdkörning nu direkt ska bli kul att höra hur det går äter du en viss diet åxå???

var till ulrica igår och satte upp gardfinerna i uterummet....

ha det gott

kram lolla

2010-06-17 @ 12:31:46
URL: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0