Ute



Igår efter dagis gick vi en promenad till en lekpark en bit bort och hade med oss fika/middag. Blev nästan 3 timmar och hade det super mysigt. Var soligt men rätt blåsigt så jacka ville man faktigst ha på sig. Och david som inte alls ville klä ut sig på morgonen vägrade att ta av sig sina brandman kläder..=)

 



Jag och David när vi vilar lite och myser efter att vi  har härjat runt.



Imorse knäppte dom kort på Davids dagis så vi gick dit trotts att han egentligen är ledig. Var hur smidigt som helst. super duktig fotograf, inte alls sådär tråkigt och uppstyltat som skol/dagis kort i Sverige. Ser framemot att få hem resultatet. Efter det gick vi till lekparken 1 timme innan vi gick till en mamma och barn grupp vi brukar gå till. David hade super kul. Och nu på eftermiddagen var David på simskolan. Det tycker han är super. Är dock inte så intresserad av att göra det dom ska..=)


Hörde att detkommit snö i Sverige över natten!!!! Kunde knappt tro det.. Vilket fruktansvärt land..  Alla borde utvandra...=)


Kommentarer
Postat av: lolla

hejsan

nu är vi hemkommen från Adrians kalas, han var så rolig i slips och skjorta.ule och ronny var åxå där.

Vilken stolt och fin brandman du har,kul att han gillade brandmanskläderna för de var jättefina.

Gud så mysigt ni har det på dagarna är riktigt avis på er och du....

ett kort från dagis paxar jag direkt!!eller hur Dadde???

nu ska jag snart krypa ner i sängen och läsa lite..ja det snöade faktiskt i gävle och här är det kallt som skjutton jag eldar i kaminen nu..inte klokt.

kramar på er

lolla

2010-04-22 @ 20:56:51
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: lolla

hejsan

nu är vi hemkommen från Adrians kalas, han var så rolig i slips och skjorta.ule och ronny var åxå där.

Vilken stolt och fin brandman du har,kul att han gillade brandmanskläderna för de var jättefina.

Gud så mysigt ni har det på dagarna är riktigt avis på er och du....

ett kort från dagis paxar jag direkt!!eller hur Dadde???

nu ska jag snart krypa ner i sängen och läsa lite..ja det snöade faktiskt i gävle och här är det kallt som skjutton jag eldar i kaminen nu..inte klokt.

kramar på er

lolla

2010-04-22 @ 20:57:09
URL: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0