Shopping

Imorse blev det en sväng till Newbury för mig och David. Dom ska alla vara utklädda på dagis imorgon så måsta handla lite. Efter mycket letande hittade vi till slut en brandmans utstyrsel som David kunde tänka sig att ha. Ville egentligen inte klä ut sig alls.

Sedan blev det en sväng på "pundan" oxå. Där kostar allt 1£. David älskar affären eftersom han alltid får välja vad han vill där inne, han förstår ju inte varför..=) Fick tag i Malibu babes spf där som jag brukade köpa i Sverige och deras aftersun. Tror den kostade 78 eller nått sånt på ica och 11 kr här... Helt otroligt. Sen blev det såklart lite andra små saker.

Sedan handlade vi lite böcker. Jag älskar ju att läsa och hittade 3 böcker. Hittade oxå 2 böcker om Liverpool åt Paul, han älskar ju det fotbolls laget. Så köpte dom så david kan ge honom på farsdag i juni. Och David tog en bock om tåget thomas. Allt detta kostade 21£. Det får man knappt 2 pocket för hemma...

OCh sen åt vi självklart lunch innan vi åkte hem för att göra david iordning för dagis.

En ljuvlig morgon alltså men nu är det nog bäst att jag pluggar lite till innan jag ska hämta David och laga middag.

Kommentarer
Postat av: mamma

gissa om jag blir avundsjuk på ditt JET SET liv!!!

bilderna från helgen var så kul att se. längtade efter klimpen när jag såg korten,och dig också. lyxigt att kunna gå på pundarn. visa en bild när David är brandman sen. här har det varit frost och tre grader kallt i natt.PISS! Andre och pappa kollar fotboll och Mettan är hos Dennis. Ska sova nu. Älskar er!!! kram

2010-04-20 @ 22:03:03
Postat av: lolla

hejsan

åhhhhh pundarn,längtar så efter er allihopa.

hoppas det blir kul för David på maskeraden,lägg gärna ut bilder om du fotar.

här har det försvunnit mycket snö men det är kallt som bara den på nätterna.

Jag har blekt håret så det är lite brunrött nu ska lägga i slingor i det till helgen kanske,är väldigt ovant.

är dina böcker shopaholic på engelska eller svenska?

sköt om er!

kram lolla

2010-04-21 @ 08:16:44
URL: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0