Hej

Här rullar allt på.
Igår var David på simskolan igen, det var hans andra gång. Han älskar och bada och är rätt vild i vattnet. Vill dock inte så gärna lyssna på vad simläraren försöker säga åt honom att göra. Men det är ju fortfarande rätt svårt för honom också. Här om dom säger åt barnen att göra något så säger dom VILL DU? och för david betyder ju det att han har ett val inte att han ska göra det dom frågar.  


Soligt och varmt är det ute här men lite blåsigt idag. Sitter och pluggar lite nu medan lillen är på dagis. Sen ska jag hem och packa. Vi ska nämligen åka iväg över helgen. Ska åka till stranden och bo på hotell. så det blir härligt. Hoppas bara att det blir fint väder. Lägger väl ut bilder till veckan.

Sedan vill jag bara säga att dom måste ha magiska blommor här. Har haft mina en vecka nu och dom ser fortfarande lika fina ut...om inte ännu finare... Dom verkar aldrig slokna...

Ha en trevlig helg

Kommentarer
Postat av: lolla

hejsan

gud så glad jag blir när du berättar lite om vad ni har för er....vilken lyx att åka och bo på hotell,du måste visa lite bilder sen.

tack för att du orkar styra med skorna, Linn blir superglad och jag åxå för då får juh jag de som finns här hemma...

krama david lite extar från oss

lolla

2010-04-16 @ 15:56:10
URL: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0